Ismerd meg az Ecommerce Revolution szakértői által használt módszertant és tedd élménnyé a vásárlást a látogatóid számára!
Az Ecommerce Revolution (az első online üzleti valóságshow) szakértői - Zilahi Krisztián és Zajdó Csaba - a Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció használatával turbózzák fel a négy kiválasztott webáruházat. Ingyenes útmutatónkban Zajdó Csaba írja le lépésről lépésre, hogyan érj el Te is látványos eredményeket. Megosztja veled, hogy mikre figyelj oda, milyen üzeneteket állíts be, mit tesztelj és konkrét példákat is bemutat.
Ha szeretnél többet megtudni a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációról, akkor a legjobb helyen vagy!
Kattints és töltsd le ingyen vadonatúj anyagunkat!
Ismerd meg az Ecommerce Revolution szakértői által használt módszertant és vágj bele te is a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációba!
nyomon követed az Ecommerce Revolutiont, és érdekel a szakértők által használt módszertan
webshopot üzemeltetsz és úgy érzed, hogy többet is ki tudnál hozni belőle
fontosak számodra a vásárlóid, nem szeretnéd manipulálni őket, inkább kapcsolatot építenél ki velük
Zajdó Csaba a WebShop Experts, a ShopRenter, az OptiMonk és a Conversific alapítója. 16 év alatt több ezer webshop beindításában és felfuttatásában vett már részt. E-kereskedelmi témájú konferenciák rendszeres előadója, számos cikk és tanulmány szerzője. Nevéhez fűződik az évente megrendezésre kerülő Ecommerce Expo létrejötte is.
Adataidat bizalmasan kezeljük,
harmadik félnek nem adjuk ki.
Kérem az ingyenes példányt!
Mit ígér a tanulmány?
A tanulmányban bemutatott módszertan alkalmazásával növelheted az átlagos rendelési értéket és az ügyfél élettartam értéket.
Megismered az ügyfél tudatosság fogalmát és szintjeit, melynek köszönhetően mindenkinek személyre szabott üzenetet mutathatsz.
Rengeteg gyakorlati példán keresztül
tanulhatod meg a Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció csínját-bínját.
© Copyright OptiMonk. Minden jog fenntartva!