Hogyan indulj el a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációval?

Miről lesz szó a webináriumon?

Mi a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás?

Lefoglalom a helyem!

INGYENES WEBINÁRIUM

Hogyan tudod 30 nap alatt akár 20%-kal növelni a webáruházad forgalmát?

Lefoglalom most a helyem

Miért hatékonyabb, mint a korábbi “csodafegyver”, a konverzió optimalizálás?

Szeretnéd megtudni, hogyan segít a Te webáruházad növekedésében?

Az előadó Zilahi Krisztián, online marketing szakértő az

szakmai mentora, Az ÉV WEBSHOPJA verseny

szakmai zsűri tagja, valamint a Konverziómester online marketing ügynökség alapítója és vezetője

A webinárium időpontja: 2022. május 31. 15:00

Hogyan működik és milyen lehetőségek rejlenek benne?

Tesztelj és légy eredményesebb! De mit és hogyan?

Esettanulmányok, mire képes a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás?

© Copyright OptiMonk. Minden jog fenntartva!

Jelentkezz most a webináriumra!

Webáruház tulajdonosként Te is tapasztalod, hogy egyre több kihívással nézel szembe az online térben?


Nehezebbé, költségesebbé vált az új vásárlók szerzése, és visszaesést tapasztaltál?


Konkurenseid száma megnőtt, Te ezzel együtt elkötelezted magad a növekedés mellett?

?

?

?

Mindezekre van egy sokszorosan tesztelt megoldásunk, mely már 30 nap alatt kétszámjegyű növekedést eredményezett a webáruházaknak. Szeretnéd megismerni a módszert most ingyen?

OTT A HELYEM!

Az online marketing szakemberek megerősítik azt a statisztikát, hogy a pandémia kétirányú változást hozott. Egyrészt felpörgette az e-kereskedelmet, tavaly ennek eredményeként 49%-kal nőttek az ágazat bevételei.

Az érem túloldala azonban, hogy a webshopok száma is drasztikusan megugrott, Magyarországon 51%-kal nőtt szintén a tavalyi évben

Vagyis ha korábban 6 konkurensed volt, akkor most 9 száll szembe Veled a piacodért.

Az új vásárlók szerzése is nehezebbé vált, 100 látogatóból maximum 2-3 lesz vásárló a statisztikák szerint.

Akik ráadásul egyre tudatosabbak, így ha komplex terméked, szolgáltatásod van, akár 5-7 érintési pont is szükséges lehet ahhoz, hogy először vásároljanak Tőled.

Hogyan tudod ezeket a változásokat a javadra fordítani, hogy webáruházad növekedésre kapcsold?

Válts stratégiát! Felejtsd el az 1-fázisos értékesítést, és az általános üzeneteket, melyek lepattannak vásárlóidról! 

Mit válassz helyettük, hogy sikeresen működtethesd a webáruházad?

Erre ad választ az online webinárium 

REGISZTRÁLOK!

MIÉRT HALLGASS RÁM?

Üdvözöllek, Zilahi Krisztián vagyok, online marketing szakértő, az Ecommerce Revolution szakmai mentora, az Év Webshopja verseny szakmai zsűrijének tagja. 

2 éve forgattuk az Ecommerce Revolutiont, az első online üzleti valóságshow-t, ahol  kamerák előtt bizonyítottuk, hogy a kétszámjegyű növekedés 30 nap alatt lehetséges egy webáruház számára. 

A műsorban szereplő mind a 4 webáruház elérte ezt az eredményt, sőt, az egyik esetben a rekord szám egy 67%-os bevétel növekedés volt ugyanezen idő alatt.

A műsor óta eltelt időben számtalan másik webáruháznak segítettünk növekedni a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás módszertanával, amit így többszörösen teszteltünk.

Ebből adunk egy kis ízelítőt Neked az ingyenes webináriumon, melyre a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. 

Hogyan indulj el a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációval?

INGYENES WEBINÁRIUM

Hogyan tudod 30 nap alatt akár 20%-kal növelni a webáruházad forgalmát?

Lefoglalom most a helyem

Hogyan indulj el a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációval?

Hogyan tudod 30 nap alatt akár 20%-kal növelni a webáruházad forgalmát?

?

Webáruház tulajdonosként Te is tapasztalod, hogy egyre több kihívással nézel szembe az online térben?


Nehezebbé, költségesebbé vált az új vásárlók szerzése, és visszaesést tapasztaltál?


Konkurenseid száma megnőtt, Te ezzel együtt elkötelezted magad a növekedés mellett?

?

?

Mindezekre van egy sokszorosan tesztelt megoldásunk, mely már 30 nap alatt kétszámjegyű növekedést eredményezett a webáruházaknak. Szeretnéd megismerni a módszert most ingyen?

Az online marketing szakemberek megerősítik azt a statisztikát, hogy a pandémia kétirányú változást hozott. Egyrészt felpörgette az e-kereskedelmet, tavaly ennek eredményeként 49%-kal nőttek az ágazat bevételei

Az érem túloldala azonban, hogy a webshopok száma is drasztikusan megugrott, Magyarországon 51%-kal nőtt szintén a tavalyi évben

Vagyis ha korábban 6 konkurensed volt, akkor most 9 száll szembe Veled a piacodért.

Az új vásárlók szerzése is nehezebbé vált, 100 látogatóból maximum 2-3 lesz vásárló a statisztikák szerint.

Akik ráadásul egyre tudatosabbak, így ha komplex terméked, szolgáltatásod van, akár 5-7 érintési pont is szükséges lehet ahhoz, hogy először vásároljanak Tőled.

Hogyan tudod ezeket a változásokat a javadra fordítani, hogy webáruházad növekedésre kapcsold?

Válts stratégiát! Felejtsd el az 1-fázisos értékesítést, és az általános üzeneteket, melyek lepattannak vásárlóidról! 

Mit válassz helyettük, hogy sikeresen működtethesd a webáruházad?

Erre ad választ az online webinárium 

OTT A HELYEM!

MIÉRT HALLGASS RÁM?

Üdvözöllek, Zilahi Krisztián vagyok, online marketing szakértő, az Ecommerce Revolution szakmai mentora, az Év Webshopja verseny szakmai zsűrijének tagja. 

2 éve forgattuk az Ecommerce Revolutiont, az első online üzleti valóságshow-t, ahol kamerák előtt bizonyítottuk, hogy a kétszámjegyű növekedés 30 nap alatt lehetséges egy webáruház számára.

A műsorban szereplő mind a 4 webáruház elérte ezt az eredményt, sőt, az egyik esetben a rekord szám egy 67%-os bevétel növekedés volt ugyanezen idő alatt.

A műsor óta eltelt időben számtalan másik webáruháznak segítettünk növekedni a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás módszertanával, amit így többszörösen teszteltünk.

Ebből adunk egy kis ízelítőt Neked az ingyenes webináriumon, melyre a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. 

Az előadó Zilahi Krisztián, online marketing szakértő az E-Commerce Revolution szakmai mentora, Az ÉV WEBSHOPJA verseny szakmai zsűri tagja, valamint a Konverziómester online marketing ügynökség alapítója és vezetője


szakmai mentora, Az ÉV WEBSHOPJA verseny

szakmai zsűri tagja, valamint a Konverziómester online marketing ügynökség alapítója és vezetője

Miről lesz szó a webináriumon?

Mi a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás?

Miért hatékonyabb, mint a korábbi “csodafegyver”, a konverzió optimalizálás?

Hogyan működik és milyen lehetőségek rejlenek benne?

Tesztelj és légy eredményesebb! De mit és hogyan?

Esettanulmányok, mire képes a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás?

Lefoglalom a helyem!REGISZTRÁLOK!